Niezwykle miło nam poinformować, że razem z firmą Atlas Ward Polska Sp. z o.o. otrzymaliśmy wyróżnienie w kategorii „Lider transformacji biznesu”. Kapituła konkursu doceniła nasz wkład w rozwój w zakresie implementacji rozwiązania na rzecz transformacji biznesu, w tym transformacji cyfrowej.

Laureatami tegorocznej edycji Dolnośląskich Gryfów są: Surveily Sp. z o.o., ARTE Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna, Kolejkowo, Gmina Jawor, ZPAS S.A. oraz Eckert AS Sp. z o.o. Zwycięzcom gratulujemy!

„Z pewnością zapamiętamy 17. edycję Dolnośląskich Gryfów na wiele lat” – powiedział Grzegorz Dzik, Prezes Zarządu Impel S.A., Przewodniczący Rady Zachodniej Izby Gospodarczej – Pracodawcy i Przedsiębiorcy. – „Nikt z nas nie spodziewał się takich okoliczności. Kto mógł przewidzieć tak daleko idący paraliż życia społecznego. Mogłoby się wydawać irracjonalne, żeby w tak trudnych warunkach zajmować się naszymi organizacjami. Jednak my przedsiębiorczy menadżerowie Dolnego Śląska uważamy, że szczególnie w takich momentach trzeba dostrzegać swoje sukcesy. Na naszych oczach dochodzi do największej transformacji polskiej gospodarki, a przede wszystkim do największej cyfrowej transformacji społecznej. Jako biznes wykazujemy ogromną mobilizację zmieniając swoje przedsiębiorstwa. Skala zmiany na uczelniach jest jeszcze większa. Z dnia na dzień rośnie nasza solidarność w trójkącie samorząd – nauka – gospodarka. Obserwujemy dużą wyrozumiałość dla partnerstwa pomiędzy firmami. Potrafimy wybaczać potknięcia.”

Dolnośląski Gryf – Nagroda Gospodarcza to jeden z najbardziej znanych i prestiżowych konkursów biznesowych w regionie. Innowacyjność, dynamika rozwoju, zaangażowanie inwestycyjne, a także działania na rzecz lokalnej społeczności – to atuty jego laureatów. To nagroda, która wyróżnia najlepsze przedsiębiorstwa, jednostki samorządu terytorialnego oraz instytucje i organizacje, które tworzą gospodarczą i społeczną przyszłość Dolnego Śląska. Nagroda Dolnośląskiego Gryfa jest przyznawana w siedmiu kategoriach, symbolizuje nie tylko sukces na krajowym lub globalnym rynku, ale także pamięć o regionie.